2005/04/24

大家好!我的名字叫PICO-ピーコ


今日第一天到主人屋企,感覺非常開心,
不過坐我主人車時就把他車子弄髒了,因為
第一次坐車就暈車浪,唉...!真失敗

3 comments:

Anonymous said...

好精靈啊, 搵日走去探下佢先得!

Charlie said...

點解你狗好似個頭與身比例不對秤,不要送它到公司呀, 不要再同佢出街呀 哈哈~!

Anonymous said...

咪睇我個樣以為我好醒目好開心咁樣,我返到屋企把他花園弄到這裡一舊,那裡一舊(大大),比我主人打到我開花,總之就有苦自己知啦!
對人歡笑背狗愁;

不過,我會努力改善希望他睇諒我啦!嘻嘻...